Followers :)

Married ?



It's a beautiful night ,
We're looking for sumthing dumb to do ,
Hey babe , I think I wanna marry youu.


Kawin Cepat VS Kawin Lambat


Kawin Cepat :
  • Bila rasa sangat tergugat tengok kawan-kawan semua dah pakat kawen awal sampai dah beranak pinak . Memang jeles la babe =.=
  • Bila parents terlalu mendesak suruh kawin awal . Katanya depa teringin sangat nak timang cucu . Kang takut ta sempat pule .
  • Bila guys and ladies sedang hangat bercinta . Sebab tuh laa nak kawin awal . Tu diaaa , kalau boleh hari ney jgk dorang nak kawin .
  • Bila dah jodoh nak bwat macam mana , kawin jelaaah . HAHA

Kawin Lambat :
  • Bila masing-masing dah sibuk bekerja . Sampai pasal kawin pun dilupakan .
  • Ramai kata nak kumpul duit hantaran dulu baru kawin . Haaa ney mesti ladies mintak duit hantaran berjuta-juta lemon . Makk aihhh , berzaman pun memang ta kawin la wehhh .
  • Parents terlalu memilih . Semua calon depa ta berkenan . Ape pun ta bolehh =.=
  • Bila dah tade jodoh , berserah jelaaa . HAHA
Renung-renungkan , dan selamat beramal .


15 comments:

Small Dolphin said...

HAHA.kelakar lah. :D

Duit hantaran ni tak perlulah nak berjuta-juta lemon.hehe

kesian kat pihak lagi sorang tu.kihkihkih.

Cik Bell said...

yg kawen cpat sgt tu xde la pulak..ehehe..25 kawen okeh x? hehe

yg tang kawen lmbat la..hantaran berjuta2 lemon ke main .aduyaii..8 9 ribu ok x?

yg parents terlalu memilih nie pun satu hal..kita hati dah suka.pulak tu nak restu mak ayah.tbe2 tak kasi..parah tu..huhu

ouh iena said...

@Small Dolphin

HAHA taw tape . skadar yang depa mampu jelaa kan .

ouh iena said...

@Cik Bell

25 ? oky kutt . tp klw iena kan iena nak kawen umur 26 . hehe ^^ gatai nahhh

eyjalukman said...

haha ko da plan eh sab?

eiyna zhafirah said...

haha , yg ne bes ek ? O.o

ouh iena said...

@eyjalukman

family planning DJ :))

ouh iena said...

@eiyna zhafirah
Dua2 besh :)

cik wanie Lovela (CWL) said...

polow ini blog

ouh iena said...

follow awk jgk wanie ^^

ezzu said...

hai dh x sabar nk kawin ker..??hehe

ouh iena said...

hehe , mcm tuh la agaknye . kah3

Amy Syaquena said...

Salam kenal , singgah dan follow sini jemput ke belog saya..

syakey said...

hahah!

senang,kawen tengah2. tak awal tak lambat. ngam2. :P

ouh iena said...

@syakey
terbaek laaa sis shakey !